Thursday, November 27, 2008

Alpha Lipid Lifeline - Testimoni Strok Menghiburkan

Alpha Lipid Lifeline telah memaparkan banyak testimoni pesakit yang pelbagai. Dalam posting ini ingin saya kongsikan pengalaman Pak Haji Yusof, berumur 73 tahun dan telah diserang strok pada bulan Julai 2008. Akibatnya beliau tidak dapat berjalan sehinggalah beliau diperkenalkan kepada Alpha Lipid Lifeline. Setelah mengamalkan Alpha Lipid Lifeline selama satu bulan, beliau bersyukur kerana sudah boleh berjalan semula.

Video ini dirakamkan setelah beliau mengamalkan Alpha Lipid Lifeline selama dua bulan. Saksikan betapa bertenaga dan keceriannya yang terpancar sangat ikhlas dalam menceritakan pengalamannya mengamalkan Alpha Lipid Lifeline. AWAS! klip ini untuk 18 tahun ke atas sahaja dan sangat menghiburkan. Dijamin tak kering gusi.



Alpha Lipid Lifeline - SEGERA dapatkanya di SINI

Sebahagian lagi testimoni bertulis untuk anda renung-renungkan.


Adakah anda memerlukan Alpha Lipid Lifeline? Adakah keluarga atau sahabat handai anda memerlukannya? Cubalah satu tin untuk merasai kebaikannya.

Alpha Lipid Lifeline - SEGERA dapatkanya di SINI


Kolostrum adalah selamat, ia disediakan oleh alam semulajadi sebagai makanan awal mamalia. Sukar untuk membayangkan makanan tambahan lain yang lebih semulajadi dan berfaedah.
ALPHA LIPID LIFELINE

2 comments:

  1. Wow. . . Dahsyat Benar Promosi by Onlinenya
    Semoga MAKIN SUKSES, SAlam HORMAT dari saya n team ;
    http://faizalkamal.konsultanseo.com/busby-seo-test-dukung-indonesia/

    ReplyDelete
  2. Saudara Faizal Kamal, thanks atas kunjungan dan dukungannya. Semoga anda juga terus sukses.

    ReplyDelete