Friday, November 21, 2008

Alpha Lipid Lifeline - Pemangkin Kesihatan Sempurna

Alpha Lipid Lifeline adalah produk kolustrum terbaik (Gred 10) yang kaya dengan antibodi semulajadi dan dapat meningkatkan sistem daya tahan tubuh dalam melawan penyakit.

Alpha Lipid Lifeline ditemui dan dibuat oleh New Image International, New Zealand . Syarikat pengeluar kolustrum terbesar dunia yang telah 3 kali menerima Anugerah Eksport New Zealand. Alpha Lipid Lifeline dijamin HALAL oleh N.Z Islamic Proceed Food Management dan mendapat pengiktirafan JAKIM.

Alpha Lipid Lifeline mengandungi vitamin A, B1, B2, B3,B6, B12, C, D & E, mineral, (asid folik, kalsium, iron, magnesium, soldium & potasium), immunoglobullin (IgA, Ig, IgD, IgE,IgFI,IgFII)


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Kesihatan yang baik adalah salah satu kunci kepada kehidupan yang berkualiti. Jika kita punya wang yang bertimbun tetapi terbeban dengan bermacam jenis penyakit, nescaya kita tidak dapat menikmati hidup dengan sebaik-baiknya.

Kesihatan yang sempurna bergantung kepada 2 perkara :

1. Tubuh badan yang sihat
2. Antibodi atau sistem pertahanan badan yang kuat

Tujuan saya mengusahakan blog ini adalah untuk berkongsi pengetahuan dengan anda tentang Alpha Lipid Lifeline, produk kolustrum terbaik yang terbukti dapat menyelesaikan masalah ramai pengguna yang mencuba dan mengamalkannya.

Saya menjemput anda mengikuti persembahan 2 buah video di bawah untuk mendapatkan penerangan yang jelas dan lengkap tentang kandungan dan kebaikan produk Alpha Lipid Lifeline ini.






Klik di sini dan dapatkan Alpha Lipid Lifeline sekarang juga.


Kolostrum adalah selamat, ia disediakan oleh alam semulajadi sebagai makanan awal mamalia. Sukar untuk membayangkan makanan tambahan lain yang lebih semulajadi dan berfaedah.
ALPHA LIPID LIFELINE

No comments:

Post a Comment